First success with Greek Debian installation

Arvanitis Kostas arvanit at ellemedia.com
Thu Apr 15 13:41:49 EEST 2004

On Thursday 15 April 2004 00:01, Konstantinos Margaritis wrote:
> Μετά από πολλά test και ταπηροκρανιώσεις (αναρωτιέμαι αν αυτός είναι
> δόκιμος όρος :-), για πρώτη φορά εγκατέστησα ελληνικό περιβάλλον στο
> Debian. Προς το παρόν στην κονσόλα μόνο αλλά check this! Παίζει το
> ελληνικό πληκτρολόγιο αμέσως μετά την εγκατάσταση χωρίς περαιτέρω
> ρύθμιση (δυστυχώς το πληκτρολόγιο στην κονσόλα δέχεται εισαγωγή
> ελληνικού κειμένου μόνο σε ISO-8859-7, αλλά είμαι σε επικοινωνία με
> τους maintainers για να δούμε πως θα το κάνουμε να παίζει και με
> UTF-8)! Έπειτα εγκατέστησα kdm και X και δοκίμασα τα ελληνικά...
> PAIZOYN KANONIKA!!!
> [...]
Έχω το Debian (testing/unstable) και το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό με
ελληνικά (el_GR.UTF-8) και το βασικότερο πρόβλημα που είδα (πέρα από
τα fonts) ήταν ότι όταν ξεκινώ από το kdm, ΔΕΝ περνά το setting στο
περιβάλλον του KDE. Για να περάσει θέλει σε κάποιο Xsession αρχείο να
καλείται με "sh --login", περισσότερες λεπτομέρειες όταν επιστρέψω σπίτι μου.

--
I am the chain signature virus. Longest chain so far: 1 link(s).
This is link #1 in the chain. Copy me (ONCE) and increment.