Debian no more

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Thu Apr 1 20:42:14 EEST 2004

On Thursday 01 April 2004 15:07, Konstantinos Margaritis wrote:
> Χαίρετε,
>   Θέλω να πω σε όλους ότι παραιτούμαι από το Debian Project. Ο
> λόγος είναι ότι με προσέλαβε η Microsoft Hellas ως συμβούλου για
> την καταπολέμηση του Open Source γενικά αλλά και του Linux
> ειδικότερα.
>
> Ευχαριστώ για τη συνεργασία σας
>
> Κωνσταντίνος Μαργαρίτης
> Open Source IT Consultant
> Microsoft Hellas

Χαίρετε και πάλι,
  Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την παραίτησή μου από τη
Microsoft Hellas. Ο λόγος ότι η Microsoft αποφάσισε να προχωρήσει σε
αντικατατάσταση όλων των εγκατεστημένων Desktop συστημάτων στην
εταιρεία της με Desktop Linux. Η απόφαση της εταιρείας ήταν να
χρησιμοποιηθεί η διανομή Gentoo Linux. Όπως καταλαβαίνετε υπήρξε
άγρια κόντρα. Αν γίνει αυτό η ύπαρξή μου μέσα στην εταιρεία ήταν
περιττή και πολέμησα με νύχια και με δόντια ώστε η κατάσταση να
μείνει ως έχει, η καρέκλα βλέπετε...
Εν πάσει περιπτώσει, έχασα και η Microsoft θα προωθήσει δικό της Linux
βασισμένο στο Gentoo... θα γυρίσω πίσω στο Debian και θα προσπαθήσω
να γίνω ξανά δεκτός και θα παραμείνω ένας απλός Developer...

Κώστας
(απλώς ένας Develper)