[Open-source] Live-cd

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Jun 19 14:38:43 EEST 2003

On Thursday 19 June 2003 12:23, Filippos Papadopoulos wrote:
> Καταρχας συγχαρητηρια για την προσπαθεια και για τον κόπο.
> Απλώς ήθελα να τονίσω οτι ήδη υπάρχει ελληνικό Live CD του SuSE Linux
> 8.2(για τις υπόλοιπες διανομές ειλικρινα δεν το έχω ψάξει).Οπότε απλώς
> αν χρειάζεται ένα ελληνικό Live CD ίσως να μην είναι απαραίτητο να
> ξαναφτιαχτεί ένα ακόμα από την αρχή.

i) Το live cd της SuSE απαιτούσε μία fat κατάτμηση στο δίσκο (όχι για
αποκλειστική χρήση βέβαια) τελευταία φορά που το κοίταξα.

ii) Το Knoppix αρκετά πιό προχωρημένο τεχνικά (ειδικά απο την άποψη του
live-ness), χωρίς political issues.

iii) Το ότι υπάρχει το SuSe live cd, δεν είναι σε καμία περίπτωση λόγος να μην
αποκτήσει ελληνική υποστήριξη το knoppix.