doc-i18n-tool

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Mon Jul 14 22:15:43 EEST 2003

Γειά σας

Προσπάθησα να κάνω μετάφραση ενός doc (gnome-cd.xml)
και αφού τα βρήκα σκούρα με τους editors έριξα μια ματιά
στα tools.
Στο ΚDE το xml2pot μου δίνει το gnome-cd.pot και μετά το έκανα xml με
po2xml.
Γενικά η όλη διαδικασία δεν μου δεν φαίνεται πολύ αξιόπιστη, μετά απο
γρήγορο τέστ που έκανα βγήκαν κάποια σφάλματα.
Τώρα απο τα gnome tools βρήκα το message
http://mail.gnome.org/archives/gnome-doc-list/2001-October/msg00030.html
του J.Bradford αλλά δεν βρίσκω τήν εντολή που το εφαρμόζει.
Υποτίθεται οτι το doc-i18n-tool είναι στο intltool αλλά εμένα μου
βγάζει command not found...

Νίκος Χ