man pages

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Fri Jul 11 18:51:22 EEST 2003

On Sunday 29 June 2003 17:57, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 29/Ιούν/2003, ημέρα Κυριακή και ώρα 13:51, ο/η Lefteris
>
> Dimitroulakis έγραψε:

> Ενδιαφέρον υπάρχει... μεταφραστές δεν έχουμε πολλούς (και ιδίως για την
> "άχαρη" δουλειά των man pages) . Καλώς ήλθες στην λίστα και θα είναι
> σίγουρα πολύτιμη στην κοινότητα η συμβολή σου στην μετάφραση των man.
> Για οποιοαδήποτε απορία έχεις απευθύνσου στην λίστα...
>
> Κώστας

Ιδού λοιπόν η αρχή.
Το πακέτο  man-5l (είναι η τελευταία έκδοση που βρήκα) περιέχει ένα
αρχείο μηνυμάτων  που βγάζει το σύστημα όταν δίνουμε την εντολή  man.
Το ίδιο πακέτο περιέχει και τις σελίδες εγχειριδίου
apropos.man, makewhatis.man, man.man,  man.conf.man  και whatis.man .
Και τα έξι αρχεία είναι  ήδη μεταφρασμένα. Από εμφάνιση οι σελίδες φαίνονται
(τουλάχιστον στο σύστημα μου) καλά. Η μετάφραση είναι η καλύτερη
που θα μπορούσα να κάνω, στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου. Απαιτείται
όμως έλεγχος από δεύτερο χέρι.
Συμπιεσμένα τα αρχεία είναι ~ 12Κ.
Πείτε μου αν πρέπει να τα στείλω στη λίστα ή - λόγω μεγέθους - μόνο
σ' όποιον ενδιαφέρεται.

χαιρετώ
 Λ.Δ.