Το πρώτο Ελληνικό Live-cd είναι γεγονός!

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Wed Jul 9 08:51:03 EEST 2003

To mail ayto to prow9w apo ton Nick Niktaris <niktarin at yahoo.com>
-----------Date: Mon, 7 Jul 2003 23:32:24 -0700 (PDT)From: Nick Niktaris <niktarin at yahoo.com>Subject: Το πρώτο Ελληνικό Live-cd είναι γεγονός!
Καλημέρα,
Η πρώτη έκδοση του Live –cd που σας έλεγα πριν λίγοκαιρό είναι γεγονόςΜένει τώρα να δούμε πως θα γίνει upload στον διακομιστή της ελλακ. Η όλη υπόθεση πήγε τελικά πιο καλά από αυτό πουπερίμενα.Το μόνο πρόγραμμα που δεν κατάφερα να δουλέψει σωστάμε τα ελληνικά είναι ( και ας μην το πιστεύετε) οmozilla. Για όποιον τελικά κατεβάσει το cd θα δει τιεννοώ. Αν κάποιος βρει λύση ας μου την πει και μένα.Μπορούν ακόμα να γίνουν αρκετά για να φτάσει το cdαυτό σε μια αποδεκτή κατάσταση αλλά για πρώτη Publicbeta νομίζω ότι είναι καλό. Ανάλογα με το πόσο χρήσιμο θα είναι το cd και τοενδιαφέρον θα υπάρχει μπορεί να το συνεχίσω Κάθε σχόλιο είναι δεκτό αλλά επειδή δεν είμαι και οπλέον ειδικός.... με το μαλακόΟι εικόνες νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις λένεπερισσότερα.  http://www.geocities.com/niktarin/abiword.jpghttp://www.geocities.com/niktarin/kcontrol.jpghttp://www.geocities.com/niktarin/gimp.jpghttp://www.geocities.com/niktarin/menu.jpghttp://www.geocities.com/niktarin/soffice.jpg
Να τονίσω μόνο ότι επειδή ποτέ δεν με «βόλεψε» ηεναλλαγή πληκτρολογίου στο KDE αυτή γίνεται μέσω Χ μεAlt+shift.
Φιλικά Νίκος

-- My being refuses to be hooked up on a line.