[ADMIN] Αρχείο μηνυμάτων λιστών hellug.gr

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 13 21:39:00 EET 2003

On Thursday 13 February 2003 20:47, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> Μάλλον αν περάσει το lists.hellug.gr σε Mailman 2.1.1 θα λυθεί το
> θέμα. Όπως βλέπω όμως από το UPGRADING θέλει αρκετή δουλειά για να
> γίνει αυτό...

Σταδιακά, θα περάσουν όλες οι mailing lists του συλλόγου στην πιο
καινούρια έκδοση του mailman.

Οι εργασίες για την αναβάθμιση αυτή αναμένεται να ξεκινήσουν (ξαναλέω)
σε περίπου 20-25 μέρες όταν και θα τελειώσει η εξεταστική μου.

Αν δεν είχε μπεί η εξεταστική στη μέση, η αναβάθμιση θα είχε ήδη γίνει.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering