[ADMIN] Αρχείο μηνυμάτων λιστών hellug.gr

DJ Art djart at linux.gr
Wed Feb 12 19:07:25 EET 2003

On Wednesday 12 February 2003 14:29, Τα πάντα ρει wrote:

> Δεν θα ήταν ευκολότερο να εντοπιστεί το τμήμα του κώδικα του
> pipermail, που επιλέγει ποιες κεφαλίδες θα σωθούν, και να μετατραπεί
> ώστε να περιλαμβάνει και τις Mime-Version:, Content-*:  ;

Αν έχεις το χρόνο και την όρεξη να φτιάξεις ένα τέτοιο patch, να το
κάνεις submit στο mailman, να μπεί στο όποιο devel version τους, να
τεσταριστεί και να καραξανατσεκαριστεί ότι δουλεύει σωστά, τότε εγώ
ευχαρίστως να το εγκαταστήσω ....

Γιατί το θέμα δεν είναι απλώς να κρατάει τους headers και τα σχετικά,
αλλά μετά να τα εμφανίζει σωστά στη σελίδα των Archives και να μπορείς
να απομονώσεις το attachment από όλο το υπόλοιπο (δεν νομίζω να εννοείς
όλο το MIME encoded block να εμφανίζεται στην html σελίδα ...)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering