Αναζήτηση στα Ελληνικά

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Dec 5 18:39:38 EET 2003

Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Γιάννη Στοϊλή
> Τώρα που σταμάτησε η φασαρία νομίζω πως
> είναι καιρός για τα παρακάτω:
> Για το θέμα σούστειλα ένα μήνυμα με cc greek-users
> ένα με cc greek-users & i18n κι ένα με cc την i18n.
> Το γεγονός πως δήλωσες ότι τα παρατάς
> εξ αιτίας των αντιρρήσεων και ίσως και του ύφους,
> θεωρώ πως - στο μέτρο που μου αναλογεί -
> ήταν δικό μου λάθος και σε παρακαλώ
> ν' αναθεωρήσεις την άποψή σου αυτή και
> να ορμίσεις για την πραγματοπίηση αυτών
> που πραγματικά πιστεύεις.
> Παραμένοντας στη διάθεσή σου για κάθε
> δυνατή βοήθεια σε χαιρετώ

Ευχαριστώ πολύ για το e-mail σου αυτό.
Κοίτα, δεν παρατώ την προσωπική μου προσπάθεια. Μέσω της λίστας έλαβα
αυτό που ζήτούσα, την γνώμη γενικότερα ανθρώπων, (σχετικών ή μη), σε μια
σημαντική αλλαγή σε μια υπηρεσία γενικής χρήσης.
Έλαβα γνώμες, απόψεις(καλές ή κακές, δεν έχει σημασία) και ενίσχυσα την
τεχνογνωσία μου στο θέμα, και είμαι πλέον πεπεισμένος ότι η κίνηση που
κάνω είναι σωστή, αλλά και ότι έχω την υποστήριξη της πλειψηφίας.
Με μερικά άτομα τσατίστικα, με άλλα γέλασα(να'σαι καλά, ξέρεις ποιος
είσαι) και από εκεί και πέρα θα κάνω ότι κινήσεις πιστεύω, σε προσωπικό
επίπεδο.

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις, ενώ από την αρχή το τόνισα: Απλά θα
προτείνουμε κάτι στο google, δεν είναι σίγουρο ότι το google θα το
αποδεχτεί.

Αν τελικά γίνει κάτι, θα φροντίσω να γίνει δοκιμαστικά, και θα ενημερώσω
την λίστα.

Από εκεί και πέρα, βρίσκω ότι τα τεχνικά επιχειρήματα έχουν εξαντληθεί,
και δεν έχει νόημα να αναλωνόμαστε σε φιλοσοφικά επιχειρήματα και
διαμάχες. Οπότε, σταματώ να απαντω στο thread, εκτός βέβαια και αν
κάποιος έχει κάτι νέο να πει.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης