Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Thu Dec 4 16:10:49 EET 2003

> Τουλάχιστον εγώ δεν διαφωνώ καθόλου, μιά και δεν υπάρχει
> αντικείμενο. Τι θα ζητήσεις απο το google είναι δικό σου θέμα, απλά
> γιατί είσαι ο μόνος που ενδιαφέρεται αρκετά. Το ότι κάποιοι
> υποστηρίζουν ότι αυτό που ζητάς είναι ένδειξη απύθμενης ηλιθιότητας
> δεν θα πρέπει να σε αποθαρρύνει - εγώ τουλάχιστον σπάνια κάνω
> ελληνική αναζήτηση, συνεπώς *δεν με νοιάζει* τι κάνει το google και
> φυσικά δεν πρόκειται να επικοινωνήσω μαζί τους για να υποστηρίξω το
> αντίθετο.

αν δε σε ενδιαφέρει καθόλου το θέμα, τότε η παρέμβασή σου δεν είχε
κανένα αλλό σκοπό πέρα από τον υποβιβασμό της προσπάθειας κάποιου.
Στην περίπτωση αυτή, καλύτερα να μασάς όπως λέει και η διαφήμιση...
Το θέμα είναι υπαρκτό και η προτεινόμενη λύση πολύ καλή. Δεν τους
βολεύει όλους αλλά δε μπορείς να τους ικανοποιείς πάντα όλους.

--
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services