Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Dec 4 11:58:57 EET 2003

On Wednesday 03 December 2003 09:14, Giannis Stoilis wrote:
> [...]

(γιά να μην το ξεχάσω: ) Η i18ngr ΔΕΝ ειναι το ημερολόγιο σου. Με άλλα λόγια,
η λίστα αυτή δεν υπάρχει γιά να γράφεις τα rants σου εκεί που δεν πρόκειται
να τα διαβάσουν οί άμεσα ενδιαφερόμενοι (ή στην περίπτωση μου θα τα διαβάσουν
μέρες αργότερα).

> Όλα τα μηνύματα μέχρι τώρα που είναι ΚΑΤΑ της αλλαγής, έχουν ένα κοινό:
> Έγιναν από άτομα που δεν ξέρουν να ψάξουν μεθοδικά(διορθώστε με, με
> καλύτερα επιχειρήματα, αν κάνω λάθος).

!!!!

> Μιλάμε για υποθετικές αναζητήσεις τώρα ή για πραγματικές; Περιμένεις να
> βρεις ένα κείμενο βάση ΜΙΑΣ λέξης και του τονισμού της; Έχεις δίκιο, αν
> δεν γνωρίζεις πως να ψάχνεις, το Google μια χαρά σε βολεύει όπως είναι.

!!!

[υπόμνημα: τα θαυμαστικά τα πέταξε το embedded sto kmail βλακόμετρο, η κλίμακα
του οποίου πηγαίνει μέχρι το !!!!!]

[snip περισσότερες @@ιές]
> Διαφωνείτε για την τιμή των όπλων και μόνο δηλαδή;

Τουλάχιστον εγώ δεν διαφωνώ καθόλου, μιά και δεν υπάρχει αντικείμενο. Τι θα
ζητήσεις απο το google είναι δικό σου θέμα, απλά γιατί είσαι ο μόνος που
ενδιαφέρεται αρκετά. Το ότι κάποιοι υποστηρίζουν ότι αυτό που ζητάς είναι
ένδειξη απύθμενης ηλιθιότητας δεν θα πρέπει να σε αποθαρρύνει - εγώ
τουλάχιστον σπάνια κάνω ελληνική αναζήτηση, συνεπώς *δεν με νοιάζει* τι κάνει
το google και φυσικά δεν πρόκειται να επικοινωνήσω μαζί τους για να
υποστηρίξω το αντίθετο.

Άγγελος