Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 3 19:37:48 EET 2003

Apollon Koutlides wrote:
> Αυτό που -φυσιολογικά- θα έπρεπε να αναζητούμε είναι μία συμπεριφορά για
> τα ελληνικά αντίστοιχη με αυτή για τους λατινικούς χαρακτήρες. Αυτή
> είναι η εξής: Case-Insensitive, με προτεραιότητα στα exact matches.
> Αυτό
> λύνει τα προβλήματα όλων, νομίζω - ή όχι;

Ε, όχι ακριβώς... αν κάναμε αναζήτηση μόνο μιας λέξης, θα είναι νόημα
αυτό που λες. Αναζήτηση πάντως σήμερα, με τα εκατομύρια των ελληνικών
σελίδων, με χρήση μίας και μόνος μία λέξης, δεν στέκει. Αν κάπιοι
δουλεύουν τόσο καιρό έτσι, αναμφισβήτητα, θα σταματήσουν. Και αν μιλάμε
για θέμα τόσο μοναδικό που με μία λέξη και μόνο μπορείς να βρείς χρήσιμα
πράγματα, αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά με αλλαγή στην συμπεριφορά των
τόνων...

- Γιάννης Στοΐλης