Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 3 09:14:30 EET 2003

Panayiotis Christodoulou wrote:
>    Ας πούμε ότι ψάχνω για το «ΟΔΥΣΣΕΥΣ» σε αρχαία κείμενα. Θα έκανα,
> υποθέτω, την εξής αναζήτησι:
>
> ?δυσσε?ς(με οξεία) OR ?δυσσε?ς(με βαρεία) OR ?δυσσεύς(με τόνο)

Όλα τα μηνύματα μέχρι τώρα που είναι ΚΑΤΑ της αλλαγής, έχουν ένα κοινό:
Έγιναν από άτομα που δεν ξέρουν να ψάξουν μεθοδικά(διορθώστε με, με
καλύτερα επιχειρήματα, αν κάνω λάθος).

Μιλάμε για υποθετικές αναζητήσεις τώρα ή για πραγματικές; Περιμένεις να
βρεις ένα κείμενο βάση ΜΙΑΣ λέξης και του τονισμού της; Έχεις δίκιο, αν
δεν γνωρίζεις πως να ψάχνεις, το Google μια χαρά σε βολεύει όπως είναι.

Στην αναζήτηση που ανέφερες, εγώ θα έψαχνα για:
αρχαία ελληνικά κείμενα πρωτότυπα Οδύσσεια

εξαρτάται πάντα τι ψάχνω, κάνω πιο συγκεκριμένη την αναζήτηση. Αν δεν
μου φέρνει αποτελέσματα, γενικεύω. Αν μου φέρει υπερβολικά πολλά,
γίνομαι πιο συγκεκριμένος. Τελευταία φορά που κοίταξα η αναζήτηση μέσω
Google είναι δωρεάν ΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.

Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε ΠΩΣ να ψάχνετε, πάντε εδώ:
http://www.google.com.gr/intl/el/help/index.html

Θα βρείτε πολύ καλές και χρήσιμες συμβουλές.

Διαφωνείτε για την τιμή των όπλων και μόνο δηλαδή;

- Γιάννης Στοΐλης