Λίγη Βοήθεια Παρακαλώ!

Haralampos Vassiliadis har-vas at otenet.gr
Sun Sep 1 15:12:47 EEST 2002

            Γεια σας. Είμαι ένας 21άχρονος φοιτητής του τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλ/νιών του ΤΕΙ Λάρισας και πριν αρκετές ημέρες αποφάσισα να εγκαταστήσω Linux στον υπολογιστή μου, προκειμένου να μάθω ένα διαφορετικό λειτουργικό. Έτσι, πήγα κι αγόρασα τα SUSE LINUX 8.0 PERSONAL. Μεταξύ όμως των πολλών προβλημάτων που συνάντησα (και τα οποία ένα-ένα λύνονται) ήταν και η εγκατάσταση ελληνικών στο σύστημα. Παρά τις τεράστιες προσπάθειές μου (σκεφθείτε ότι τις δυο τελευταίες εβδομάδες ασχολούμαι μόνο με Linux) κι αφού διάβασα το σχετικό mini how-to του Αθανάσιου Κυρίτση που βρήκα στο www.linux.gr και το οποίο με οδήγησε σ'ένα άλλο mini how-to του Δημητρίου Καμενόπουλου (απ'όπου και βρήκα αυτή τη διεύθυνση), δεν μπόρεσα να εγκαταστήσω πλήρως τα ελληνικά. Με μπέρδεψε ιδιαίτερα το γεγονός του αν και πού θα έβαζα el, πού gr, πού el_GR και πού el_GR.ISO8859-7. Το καλύτερο σημείο στο οποίο είχα φτάσει ήταν να βλέπω το περιεχόμενο αρχείων .txt που είχα δημιουργήσει με τα Windows, χωρίς όμως να μπορώ να βλέπω τα ονόματα αυτών των αρχείων (έβλεπα ???????). Επίσης, μπορούσα να γράφω κανονικά ελληνικά, αλλά δεν μπορούσα να εκτυπώσω ελληνικά κείμενα.
            Τώρα πλέον και μετά από πολλές αλλαγές, δε θυμάμαι ούτε πώς το είχα πετύχει αυτό, αλλά δεν έχει και πολύ νόημα να θυμηθώ, αφού δεν ήταν πλήρως υποστηριζόμενα ελληνικά. Επιπλέον, δεν έχω και το κουράγιο να ασχοληθώ περαιτέρω. Γι'αυτό αποφάσισα να σας ζητήσω βοήθεια προκειμένου να λυθεί το πρόβλημά μου. Εδώ θέλω να σας πω ότι μ'ενδιαφέρουν πολύ τα Linux και θα προσπαθήσω πολύ για να τα μάθω, αλλά κάπου είναι νομίζω λογικό να δεχθείς κι εξωτερική βοήθεια. Αν νομίζετε ότι οι παράμετροι για τη σωστή εγκατάσταση των ελληνικών είναι πολλές και σας είναι δύσκολο να μου δώσετε αναλυτικές οδηγίες μέσω e-mail, μπορείτε να μου δώσετε ένα τηλέφωνο κάποιου ανθρώποι που να ξέρει για τα SUSE LINUX 8.0 (και να έχει τη διάθεση να με βοηθήσει) κι εγώ θα επικοινωνήσω μαζί του για να πάμε την εγκατάσταση βήμα-βήμα. Το δικό μου τηλέφωνο είναι το 0410-627526. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.