ADMINISTRIVIA over Comments and Suggestions (Re: ADMINISTRIVIA)

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Sat Nov 2 13:11:20 EET 2002

Xmm yparxei genikoterh politikh sto net, katw apo mail me onoma
ADMINISTRIVIA na MH stelnetai tipote allo (kai malista panw apo mia
fora!) sto idio thread!*

Sxetika me tis parathrhseis soy, gia na mh les pws den akoysame ti
eipes, soy lew pws to na perimeneis apo ton client den einai lysh. An
eisai grammenos se polles liste kai se ka9e lista o ka9e enas ekane toy
kefalioy toy tote 9a gemize to mailbox (ston *server*) poly grhgora. An
den katebaseis ena mail, den e3afanizetai, aples menei ekei na
stoixeiwnei to mailbox soy. Opote den ti9ete 9ema ry9mishs client. Mono
server. An kapoios 9elei na steilei kati, as to anebasei kapoy
(opoydhpote) kai osoi endiferontai 9a to laboyn.

* alliws an synexisei *yparxei* kindynos na diagraftei to email toy apo
th lista :)

--
o? K? w--- O M+ V- PS+ PE Y+>++ PGP>+++ t 5 X+ R tv->! b+ DI- D++(+)