plhrhs ellinopoihsh toy gnome desktop (PROBLHMA)

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sat May 18 23:13:45 EEST 2002

Simos Xenitellis wrote:

>Την Παρ, 17-05-2002 στις 14:47, ο/η Nikos Charonitakis έγραψε:
>
>>Simos Xenitellis wrote:
>>
>>>Koitaje sto http://hlp.sourceforge.net/gnome/
>>>gia merika paradeigmata opou ta ellinika douleboun. (Ta paradeigmata
>>>einai apo Aug2001.)
>>>
>>>Gia na energopoiiseis ta ellinika prepei na epilejeis katalliles
>>>grammatoseires mesa apo ton idio ton Nautilus. Oi grammatoseira
>>>sistimatos den epireazei ton Nautilus. Afta ginontai sto "Preferences"
>>>kai einai 3 simeia poy prepei na allajeis. An baleis mikrosoftikes
>>>grammatoseires 8a exeis mia poikilia apo opou mporeis na epilejeis.
>>>(http://hlp.sourceforge.net/gnome/nautilus-el-9.png
>>>alla einai akoma dio simeia poy prepei na allajeis tin grammatoseira sto
>>>Para98yra & Epifaneia Ergasias)
>>>
>>>Filika,
>>>simos
>>>
>>>Την Παρ, 17-05-2002 στις 13:48, ο/η Nikos Charonitakis έγραψε:

>>opoia font kai na xrhsimopoiiso (kai microsoft)
>>stin epilogi default smooth font to apotelesma einai
>>na vlepo ??????????? sta eikonidia apo kato
>>

>Dokimase na kaneis
>    mv /etc/gtkrc.el /etc/notused.gtk.el
>proswrina kai koita an diortho8ei.
>
>(LANG=el_GR, etsi den einai;)
>
>Filika,
>simos

file simo

A)i lisi pou dineis einai ok
tora blepo sxedon pantou ellinika (kai me smooth alla mono microsoft fonts)
to sxedon paei sto about/peri tou nautilou ekei exo pall ????? esy?
B) ta provlimata se sxesi to ximian kai tin anavathmisi apo 7.2 se 7.3
ta leei i redhat
sta release notes tis 7.3

Distribution General Notes

     * There are observed issues upgrading Red Hat Linux 6.x, 7.0, 7.1,
       7.2, and 7.3 systems running Ximian GNOME. The issue is
       caused by version overlap between the official Red Hat Linux RPMs
       and the Ximian RPMs. Please be aware that this is a configuration
       unsupported by Red Hat. You have several choices in resolving this
       issue:
       1) You may remove Ximian GNOME from your Red Hat Linux system
       prior to upgrading Red Hat Linux.
       2) You may upgrade Red Hat Linux, and then immediately reinstall
       Ximian GNOME.
       3) You may upgrade Red Hat Linux, and then immediately remove all
       remaining Ximian RPMs, and replace them with the corresponding Red
       Hat Linux RPMs.
       You must resolve the version overlap using one of the above
       methods. Failure to do so will result in an unstable GNOME
       configuration.