spam - trojans

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Thu May 2 15:41:45 EEST 2002

On Thu, 2 May 2002 14:01:07 +0300
"Dimitrios Kamenopoulos" <el97146 at mail.ntua.gr> wrote:

> Phre kanenas allos mhnymata me ektelesimo periexomeno
> kai ta xarakthristika
> from: i18ngr at hellug.gr
> subjects: Let's be friends & A very new game
> ta opoia phgazoun apo to
> ppp4-106.ath.forthnet.gr ?
>
> An nai, pws akrivws mporw na kanw auton ton typo na mhn
> ksanapiasei plhktrologio sta xeria tou (vevaia mallon "a8wos" einai,
> ektos pou anoikse ena email pou egrafe "Let's be friends" kai
> htan 300 KB)?

Dimitri, ego den pira kanena :)
alla kai esi pou pires, min pirovoleis ton kakomoiro windows user, me to
pou ekane click pano sto minima etrekse o ios. Akoma kai na to iksere kai
na pigaine na to svisei diladi...

Ase, exoun faei xontri friki oi winades :)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr