abiword

Nikos Niktaris niktarin at yahoo.com
Tue Mar 12 21:04:26 EET 2002

Γεια σε όλους,

Σας στέλνω μια την εντελώς αναβαθμισμένη έκδοση της μετάφρασης του
abiword, και λέω "εντελώς αναβαθμισμένη" γιατί κατάφερα επιτέλους
να δοκιμάσω την μετάφραση (αλλά μονο στα Windows) και διαπιστωσα ότι
δυστυχώς πολλά μεταφρασμένα πεδία δεν "χωρούσαν" σωστά με αποτέλεσμα
να πρέπει να τις μικρύνω, πολλές φορές αναγκάστηκα να αλλάξω εντελώς το
κείμενο και σε ορισμένα και σε άλλα η μετάφραση δεν είναι πια εντελώς
 ακριβής αλλά είναι καλτερα να βλέπουμε "Απόκρυψη ορθογραφικών λαθών"
απο το "Απόκρυψη ορθογραφικών λαθών σε αυτό το έγγρ"
Τέλος παντων... Θα ήθελα να δείτε αν μου έχει "ξεφύγει" κάτι ή αν έχετε
να προτείνεται σε ορισμένα σημεία κάτι καλύτερο.
Μαζί θα βρείτε και ένα νέο αρχειο το ap_TB_LabelSet_el-GR.h. Αυτό το
αρχείο είναι υπεύθυνο για τα ελληνικά που εμφανίζονται όταν περνάμε το
ποντίκι πάνω απο το σημβολα στην αρχική οθόνη (τα λεγόμενα κείμενα
βοήθειας) το κακό εδώ είναι ότι δεν φρόντισε κανεις από την ομάδα
ανάπτυξης
του Abiword να μας ενημερώσει σχετικά με αυτό το αρχείο (όπως και ότι
υπήρχε μια σχετικά μεγάλη αλλαγή στο po αρχείο) με αποτέλεσμα να μην
είναι μεταφρασμένο στην έκδοση .99.2( το αρχείο ενσωματώνεται στο
εκτελέσιμο)
ελπίζω να ενσωματωθεί στην επόμενη έκδοση. Να πω εδώ ότι έχω στειλει
αρκετά e-mail στην ομάδα ανάπτυξης του Abiword σχετικά με το γεγονός ότι
στο Linux
δεν εμφανίζονται τα μεταφρασμένα πεδία στο Mandrake αλλά απ'ότι είχε πει
κάποια στιγμή και o Σίμος καί στο Redhat ενώ το αρχείο strings υπάρχει
αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει καμία απάντηση ελπίζω να μην είναι
αδιαφορία γιατί είναι κρίμα ορισμένοι άνθρωποι να αφιερώνουν χρόνο σε
κάτι
χωρίς να έχει απόλεσμα.

 Φιλικά
 Νίκος

Υ.Γ. Σίμο, πάντα θα ενημερώνω τη λίστα για ότι κάνω και αν στέλνω τα
αρχεία και σε κάποιους αλλούς θα φροντίζω να στέλνεται και στη λίστα.