hlp.sourceforge.net (was: Re: Gnome2)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Jul 31 15:10:41 EEST 2002

Στις 31/Ιούλ/2002, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:10, ο/η John Salatas έγραψε:
> Apo pote exei na ginei update auto to site re paidia?
> Yparxei kapoios ypeuthinos gi' auto?
> Tha mporousa na kanw mia ananewsi (meta tis 20 Augoustou) 'h na analabw ti
> diaxeirisi tou site.
> If anybody is interested mail me.

Ο Σπύρος Παπαδημητρίου (πρώτες μεταφράσεις στα ελληνικά του GNOME,
συγγραφή εφαρμογιδίων του GNOME όπως το gweather) είναι ο admin του
έργου HLP.sourceforge.net.
Μετά από κάποιο διάστημα έχασα κάθε επαφή μαζί του ενώ ο ίδιος είναι ο
μοναδικός admin του έργου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην είμαι σε θέση
(ως απλό μέλος του hlp) να προσθέσω νέους χρήστες για την ανάπτυξη των
σελίδων.
Ως εκ τούτου, χρησιμοποιώ το χώρο του HLP για "screenshots" και άλλα
σχετικά με i18n/l10n.

Αν μπορείς να φτιάξεις μερικές τυπικές σελίδες μπορώ να τις προσθέσω.
Ενναλακτικά μπορώ να αλλάξω τα δικαιώματα στο κατάλογο
/home/groups/h/hl/hlp/htdocs του SourceForge σε o+w για να μπορεί
κάποιος με λογαριασμό να κάνει τις προσθήκες.

Πες μου αν θέλεις να προχωρίσουμε με κάποιο από τα παραπάνω.

σίμος