Gnome2

Alexandros Diamantidis adia at hellug.gr
Wed Jul 31 10:22:38 EEST 2002

* Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> [2002-07-31 02:36]:

>   Προσφέρομαι κι εγώ, άμα θέλεις. Αυτά τα perl script που λέει τα έχεις ή να
> τα ζητήσω από τον Owen;

Φυσικά! Τα script δεν τα έχω, θα τα ζητούσα. Ζήτα τα εσύ λοιπόν.

> Επίσης, καλό είναι, στο gdk/gdkkeysyms.h να αλλαχθεί
> το GDK_Greek_IOTAdiaeresis σε GDK_Greek_IOTAdieresis, αφού όλα τα άλλα έτσι
> γράφονται...

Ναι... Ή να προστεθεί, για να υπάρχει συμβατότητα με παλιότερες
εκδόσεις. Παρεμπιπτόντως, στο /usr/X11R6/include/X11/keysymdef.h
υπάρχει η γραμμή:

#define XK_Greek_IOTAdiaeresis XK_Greek_IOTAdieresis /* old typo */

Φαντάζομαι από εκεί ξεκίνησε αυτό το σφάλμα.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr