Gnome2

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jul 31 01:51:23 EEST 2002

Στις Τρι 30 Ιουλ 2002 19:31, ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:

> Τελικά, αυτό που χρειάζεται για να δουλέψουν σωστά τα τονισμένα Ελληνικά
> είναι να τα προσθέσει κάποιος στο gtk+/gtk/gtkimcontextsimple.c. Θα μου
> πείτε «τι το λες και δεν το κάνεις»... Θα το φροντίσω μέχρι το τέλος της
> βδομάδας.

Καλά ντε. Αύγουστος είναι. Ήθελα απλά να βρούμε ποιός από μάς έχει την
καλύτερη λύση και να φροντίσουμε οι distros που θα βγούνε να την έχουν.
Σε εμένα (για το KDE) δουλεύει άψογα το xkb (και όχι το σύστημα του KDE) και
το προτιμούσα. Δεν πρόκειται βέβαια να το ψάξω τώρα :-)