Gnome2

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue Jul 30 16:34:45 EEST 2002

Στις 30/Ιούλ/2002, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:55, ο/η P. Christeas έγραψε:
> Στις Τρι 30 Ιουλ 2002 08:36, ο/η Nick Niktaris έγραψε:

> Την δοκίμασα κι εγώ. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα (δεν έψαξα πολύ να το λύσω,
> αλλά κάτι μου λέει οτι δεν είναι απλό πρόβλημα). Η Γνώμη 2 φαίνεται οτι
> χρησιμοποιεί δικό της κώδικα για το πληκτρολόγιο. Το προφανές αποτέλεσμα
> είναι να μην συνεργάζεται με το xkb και να μήν μπορώ να γράψω ελληνικά με
> τόνους.
> Το έχει προσπαθήσει κανείς;
> Μια δεύτερη λεπτομέρεια είναι οτι χρειάζεται οπωσδήποτε (πώς απενεργοποιείται
> το Anti-alias;) truetype fonts.

Εξαρτάται αν έχεις ενεργοποιήσει το GKB για την ενναλαγή πληκτρολογίου.
Αν ναι, είναι πιθανό να εκτελείς το GKB με τη ρύθμιση όπου το ίδιο το
πρόγραμμα προσπαθεί να καθορίσει τη μετάβαση μεταξύ ελληνικών και της
άλλης γλώσσας. Νομίζω ότι εξ' ορισμού χρησιμοποιεί το "xmodmap".
Ένας τρόπος που δουλεύει είναι να γίνεται η ενναλαγή από τις ρυθμίσεις
του /etc/X11/XF86Config ενώ το GKB απλά να εμφανίζει τη σωστή σημαία.
Αν καταφέρεις να κάνεις το GKB να κάνει της ενναλαγή του πληκτρολογίου
μέσω XKB χωρίς να χρειαστεί να επέμβεις χειρωνακτικά στο
/etc/X11/XF86Config, τότε θα ήταν καλό να το αναφέρεις στη λίστα καθώς
και στη λίστα cooker του Mandrake Linux.

σίμος