Ελληνικό Abiword

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Jan 30 11:32:25 EET 2002

Την Τρι, 29-01-2002 στις 19:26, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
> Το abiword πιστεύω ότι θα είναι και στα Ελληνικά στην επόμενη έκδοση,
> ήδη έχει γίνει ενημέρωση το cvs και θα παρακαλούσα τον Σίμο να
> ενημερώσει
> και αυτό του Gnome για να μην υπάρχουν διαφορές. Έχουν γίνει και οι
> διορθώσεις του AArg.
> Αρχίζω να πιστεύω ότι τελικά δεν είναι παρά ένας εγκάθετος που εμφυτεύει
> λάθη στο αρχεία po και μετά τα βρίσκει για
> να το παίξει καλός γιατί εμείς δεν κάνουμε πότε ορθογραφικά λάθη.
> Φυσικά αστειεύομαι:-). Ευχαριστώ AArg για τις υποδείξεις σου.

Ανέβασα ήδη την έκδοση που μου έστειλε ο Aarg με προσωπικό μήνυμα.
Στο γράμμα του, απάντησα μέσω της λίστας λόγω του ότι δε διαθέτω άλλο
τρόπο επικοινωνίας μαζί του.

Έκανα μια προσθήκη στα σχόλια της κεφαλίδας του αρχείου για να είναι
εμφανές η ανανέωση. Σε μια μέρα πρέπει να εμφανιστεί:

# Greek translation of abiword.
# Copyright (C) 2001, 2002 Free Software Foundation, Inc.
# Nick Niktaris <niktarin at yahoo.com>, 2001, 2002.
# Simos Xenitellis <simos at hellug.gr>, 2001.
# Aarg Anonymous <nls at hellug.gr>, 2002.
#
# nick, 556 messages, initial translation.
# simos, 625 messages, added remaining 69 messages + review.
# aarg, review of translation, 625 messages.
#

Όταν δοκίμασα να "εμφυτεύσω" την ελληνική μετάφραση του abiword στο ίδιο
το πρόγραμμα, αντιμετώπισα κάποιες δυσκολίες. Πιθανότατα διότι το
πρόγραμμα δε χρησιμοποιεί "gettext" για το l10n.
Το έχει δοκιμάσει κανείς με την ελληνική μετάφραση;

σίμος