XFree86 4.2.0

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Jan 21 18:54:19 EET 2002

On Mon, Jan 21, 2002 at 04:00:13PM +0000, Simos Xenitellis wrote:
> Αυτή είναι η ανακοίνωση του XFree86 4.2.0.
> Αν κάποιος μπορεί να το εγκαταστήσει και να δει
> το επίπεδο της ελληνικής υποστήριξης σχετικά με
> το γράψιμο ελληνικών.
> Επίσεις, καλό θα ήταν να είχαμε μια λίστα
> με τις γραμματοσειρές *-8859-7 κάπου.
>
> σίμος

  Ε, δεν άλλαξαν και πολλά. Εγώ ακόμα δεν έχω στείλει το patch για τα
πολυτονικά και το UTF-8 γενικότερα, καθώς υπήρχαν κανα δυο patch που ήθελα
να στείλω πρώτα (το ένα έφυγε, το άλλο είναι καθοδόν). Πάντως υπάρχει πλέον
επαρκής κοινή υποστήριξη για όλες τις UTF-8 locale, με ένα και μοναδικό
Compose αρχείο που περιέχει τα πάντα (καλά, αυτό θα αλλάξει σύντομα >:-) ).

  Με τις γραμματοσειρές δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν και
πολλά πράγματα. Γενικά, αν εμείς δεν δούμε τις γραμματοσειρές που
κυκλοφορούν, σε τι κατάσταση είναι, τι άδειες έχουν και ποιες μπορούν να
συμπεριληφθούν στα XFree86, δεν νομίζω να το κάνει κανένας άλλος για μας...

  Περισσότερες πληροφορίες όταν ο Branden Robinson βγάλει καινούρια πακέτα
για το debian με τα 4.2.0.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"Don't do drugs. Santa Claus is watching."
		-- winamp.com