Evolution (Ηταν Re: wikiwiki - evolution)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Jan 18 18:41:07 EET 2002

Την Τετ, 2002-01-16 στις 18:06, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
> Την Τετ, 16-01-2002 στις 14:53, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:

> Θα σε γελάσω...
> Το κατέβασα 2 μέρες μετά την ανακοίνωση σου ότι ανέβασες την ενημερωμένη
> έκδοση στο CVS
> Στέλνω το νέο αρχείο στην λίστα για έλεγχο (οπότε μπορείς να δεις και
> ποιο είναι: P)
> Οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι αρκετές και αρκετά σημαντικές (θα
> μπορεις με ένα diff να δεις)
> Θα σε παρακαλούσα να συγχρονίσεις τα evolution-1-0-branch και HEAD
> (όχι γιατί δεν θέλω αλλά επειδή ξέρω ότι εσύ θα το κάνεις σωστά και
> [...]

Είδα τα σχόλια στην κεφαλίδα. Χρησιμοποίησες τη σωστή έκδοση.
Ανανέωσα τα HEAD/evolution-1-0-branch, σε μια μέρα θα φανεί στα
στατιστικά του GNOME.
Στα σχόλια της κεφαλίδας πρέπει να δεις:

# 18Jan2002, 3215 messages, nikos, update and normalisation, big
version.

# 18Jan2002, 3055 messages, nikos, Updated translation

Δουλεύεις με την έκδοση branch, από τη σελίδα "Stable".
Αν πρόκειτε να προσθέσεις μηνύματα, παρακαλώ ενημέρωσε τη λίστα.

Από τη Ximian πρόσθεσαν πάλι τις αμέτρητες επαρχίες και χωριά, οπότε τα
στατιστικά φαίνονται χαμηλά.

Φιλικά,
σίμος

ΥΓ.
Έκανα την αλλαγή:
#: mail/folder-browser.c:1469 ui/evolution-mail-message.xml.h:107
msgid "_Undelete"
msgstr "Α_κύρωση Διαγραφής"

ΥΓ2.
Δεν ανέβασα ακόμα τα αρχεία λόγω ενός κλειδώματος στο gnomecvs.
Κάποιος δουλεύει εντατικά στο evolution.
Το άφησα να προσπαθεί...