EDET & opensource & metafraseis

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Jan 18 18:13:22 EET 2002

Την Τετ, 2002-01-16 στις 15:42, ο/η Kostas έγραψε:

> Πρός το παρόν είναι τα glossary tou Openoffice και τoυ Ελληνικού
> Mozilla. Είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο και φυσικά δεν είναι επίσημο και
>   ούτε προσπαθεί να ¨καπελώσει" κάτι (αλλά είναι μια αρχή...) (BTW του
> Gnome υπάρχει κάπου;)

Ναι, βρίσκεται στο
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/stable/po/gnome-glossary-el.po
και είναι μέρος της σελίδας στατιστικών:
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/stable/el.shtml

> Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει κάτι συγκεκριμένο... απλώς ήταν μια πρώτη
> καταγραφή και ενοποίησα τα glossary εγώ....

Νομίζω ότι ο Παναγιώτης Πάκος είναι ιδανικός για να βοηθήσει λόγω της
εππαγελματικής του εμπειρίας.
Αν κάποιος θέλει να εργαστεί πάνω στο glossary, τι βήματα πρέπει να
κάνει; Μπορείς να στείλεις τις γενικές οδηγίες στη λίστα;

Φιλικά,
σίμος