intiscripts

Vassilis Virvilis vasvir at yahoo.gr
Mon Feb 11 11:00:07 EET 2002

--- Nikos Niktaris <niktarin at yahoo.com> wrote:
> Την Παρ, 08-02-2002 στις 14:43, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε:
> Με έπιασε η τεμπελιά μου, συγνώμη.Ορίστε τα πλήρη
> μηνύματα:
[snip]
> Unmounting network block filesystems:

Mhpws anaferetai sto NBD: Network Block Device:
Mporeis na diabaseis ti einai auto sto kernel
documentation sou an o kernel sou einai > 2.4
/usr/src/linux/Documentation/nbd.txt.

Basika einai gia na anoigeis me arxeia me block device
semantics over the network. XrHsimo gia swap device
for diskless machines gia paradeigma.

Antilambanomai oti auto de se boHthaei apofasistika
sth metafrash opote ti leei H lista gia
"AposyndesH apomakrysmenvn diskwn"

         .Bill