Anagki gia ananewmeno elefthero elliniko lejiko gia programma elegxoy orthografias

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Feb 10 16:45:15 EET 2002

* Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net> [2002-02-10 13:58]:
Ευχαριστούμε για τις λεπτομέρειες!

> θέλει το αρχείο της κωδικοποίησης να έχει συγκεκριμένη μορφή. Στάλθηκε
> γράμμα στη λίστα i18ngr για το θέμα αυτό

Δεν ξέρω αν μπορεί να βρεθεί κάπου έτοιμο αυτό το αρχείο, αλλά έφτιαξα
ένα στη μορφή που είχε εκείνο που έστειλες. Το επισυνάπτω σ'αυτό το
μήνυμα. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι σημαίνουν οι γραμμές της μορφής:

000c 000d 0c
0020 007e 20

(αυτές δηλαδή που έχουν στην αρχή δυο αριθμούς) και αντέγραψα αυτές που
είχε στην αρχή το αρχείο, ενώ τις άλλες τις έβγαλα. Σημειωτέον ότι το
αρχείο δεν κάνει αντιστοίχιση ένα προς ένα, αλλά αντιστοιχίζει
χαρακτήρες Unicode σε ακολουθίες από bytes. Άφησα μέσα μερικές τέτοιες
αντιστοιχίσεις που είχε το αρχείο που έστειλες, αν και μάλλον δεν είναι
απαραίτητες για ελληνικό κείμενο.

> Το recode σταματάει αν δει κάποιο χαρακτήρα που δεν ανήκει
> στην καθορισμένη κωδικοποίηση.

Η παράμετρος -f (force) λύνει αυτό το πρόβλημα.

Αλέξανδρος