Fonts for Greek

Alexios Zavras zvr at pobox.com
Sat Feb 9 23:32:25 EET 2002

Simos Xenitellis wrote [edited]:
> 8a hthela na epanalabw kati poy exei eipw8ei polles fores. Afto poy
> prepei na epi8imoume me tis diafores dianomes Linux i ta paketa
> eleftherou logismikou einai na symperilambanoun tin elliniki ypostiriji
> apo ti "mana" tous.

Symfwnw apolyta oti ayto einai to teliko epithymhto apotelesma.
Wstoso, blepontas oti ayto den einai toso eykolo na epiteyxthei,
eipame (sthn teleytaia synanthsh) oti enas endiamesos stoxos
einai h dhmioyrgia mias eidikhs dianomhs (distribution)
poy na yposthrizei ta Ellhnika oso to dynaton plhrestera,
etsi wste ayth na mporei na moirastei se ola ta sxoleia ths xwras.
Pes to HELinux :-)
Gia na ginei ayto, kai tha metaglwttisoyme paketa, kai tha exoyme
merika "special" pragmata, eksw apo ayta poy briskontai stis synhtheis
dianomes.
Fash 2 einai na ta sprwksoyme ola ayta pali pros ta pisw
wste na einai diathesima pantoy (egw proswpika amfiballw
gia thn epityxia ayths ths fashs :-).

--
-- zvr --