Γραμματοσειρές στο Evolution, Redcarpet

Nikos Niktaris niktarin at yahoo.com
Fri Feb 8 22:10:33 EET 2002

Την Παρ, 08-02-2002 στις 15:01, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:
> Geia sou Niko,
>

> To Red Carpet (opws kai to evolution) xrisimopoiei to "gtkhtml" gia tin
> apeikonisi toy periexomenou tvn para8irwn.
> Opote, gia ti ry8misi tvn grammatoseirwn, eite pigaineis sto kentro
> elegxoy (Main/HTML Viewer), eite to trexeis xeirwnaktika me
> "gtkhtml-properties-capplet"
Αν κατάλαβα καλά το οι γραμματοσειρές των εφαρμογών Gnome ελέγχονται
1. από το Main/HTML Viewer
2. από το Theme Selector

Έχω αλλάξει τα πάντα δεν διορθώνεται το πρόβλημα. Οι γραμματοσειρές
αλλάζουν το προβλήμα παραμένει (Διαφήμιση μου θυμίζει αυτό :-))
Το παράδοξο (για μένα τον άσχετο στο Gnome) είναι ότι στο Evolution τα
ελληνικά είναι σωστά σε όλα τα άλλα σημεία
του προγράμματος. Ακόμα και στο επίμαχο σημειο η λέξη "επισύναψη" είναι
ΟΚ

Για το redcarpet παρατήρησα το εξής:
Αν τρέξω το πρόγραμμα από τερματικό σε κάποιο σημείο βγάζει την ένδειξη:

Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation

Gdk-WARNING **:     ISO8859-7

Οπότε είναι παραπάνω από σίγουρο ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά τι δεν
ξέρω.
Προσπαθησα να "παίξω" με τα αρχεία gtkrc που βρήκα σε διάφορα σημεία
αλλά δεν κατάφερα τίποτα.
Το κακό να δουλεύεις χρόνια με KDE...

Νίκος