[Fwd: Re: (Gia ton Aarg) Re: [Fwd: [i18n] Replacing ispell with aspell]]

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon Feb 4 15:07:55 EET 2002

-----Προωθημένο Μήνυμα-----

From: AARG! Anonymous <remailer at aarg.net>
To: simos74 at gmx.net
Subject: Re: (Gia ton Aarg) Re: [Fwd: [i18n] Replacing ispell with aspell]
Date: 04 Feb 2002 01:10:07 -0800

Simos Xenitellis [02/02/2002]:
> To ispell dia8etei hdh ena tetoio lejiko ellinikwn lejewn.
Το γνωρίζω. Έχω πάρει τα "επίσημα" ελληνικά του ispell από το ispell.source.gr,
αλλά δεν μπόρεσα να αναπαράγω τον κατάλογο των λέξεων από το ημισυμπιεσμένο
munchedlist, γιατί το ελληνικό hash που απαιτείται, είναι από παλαιότερη
έκδοση του ispell και η δική μου (νεώτερη 3.2.06) έκδοση του ispell αρνείται να
το χρησιμοποιήσει. Αν κάποιος έχει παλαιότερη έκδοση (2.χ ή 3.0.χ) του
ispell που μπορεί να χρησιμοποιήσει το ελληνικό hash από το ispell.source.gr,
παρακαλείται να το κάνει (όπως φαίνεται παρακάτω) και να ενημερώσει τη λίστα.

Προμήθεια του καταλόγου ελληνικών λέξεων και κανόνων του ispell,
από την διεύθυνση
	http://ispell.source.gr/greek-ispell-dict-0.5.tgz
	http://ispell.source.gr/greek.sml.gz

Δημιουργία μη συμπυκνωμένου καταλόγου ελληνικών λέξεων
	tar -xzvpf greek-ispell-dict-0.5.tgz
	gzip -d <greek.sml.gz \
	| ispell -d ./greek -e \
	> ALL-WORDS

(τα παραπάνω αρχεία λέξεων και κανόνων είναι για παλαιότερες εκδόσεις
του ispell, πχ. 2.χχ ή 3.0.χ (;), και δεν δουλεύουνε με την έκδοση 3.2.xx)

> O Pablo skopevei na kanei tin "tifli" metatropi basei tou grammatos tou.
Διάβασα το μήνυμά του που προώθησες στη λίστα, αλλά δεν γνωρίζω τίποτα
για δημιουργία rpm's

> Den gnvrizw to mege8os i tin poiotita tou trexontos "lejikou" tou
	$ gzip -d <SPELL/ispell-greek.sml.gz | sed -n '$='
	152803
Άρα μιλάμε για 150.000+ λήμματα + τα παράγωγα από τις βασικές ρίζες.
Μερικά από αυτά είναι ξένες λέξεις (κύρια ονόματα, τοπωνύμια κλπ.)
Η ποιότητα (κατά την άποψή μου) είναι περίπου 8/10, αλλά σίγουρα καλύπτει
άνετα τις πιο συνηθισμένες λέξεις:
	$ gzip -d <SPELL/ispell-greek.sml.gz | grep ξάδε[ρλ]
	αξάδερφος/n
	εξάδελφος/dkn
	εξάδελφός/a
	ξάδελφος