Tonoi sto Redhat 8 (SOLVED)

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Fri Dec 13 22:45:23 EET 2002

On Friday 13 December 2002 02:35, Panayiotis Christodoulou wrote:
> Στις Παρ 13 Δεκ 2002 01:00, ο Vasilis Vasaitis έγραψε:

> Βασίλη,
>    Ο Νίκος έγραψε: «Στο Gnome (με XkbOptions "grp:toggle", στο
> XF86Config ) ο κερσορας μενει στο ιδιο σημειο χωρις να βγαινει τιποτα
>                                   ^^^^                         ^^^^^^
> απο ελληνικα (με Arial γραμματοσειρα)»
>    Απλώς, υπάρχει πρόβλημα με τους τόνους το οποίο επιλύεται με τον
> τρόπο που ανέφερες.
>    Παράξενο!

Τελικά, το πρόβλημα ήταν μάλλον βλακεία της Redhat.
Ενώ εγώ έλεγα LC_CTYPE=el_GR,
με locale charmap έπαιρνα τον πούλο:

$ locale charmap
ANSI_X3.4-1968

Λύθηκε όταν ξαναδημιούργησα το el_GR, όπως είπε ο
Αλέξανδρος Διαμντίδης:
>Να ξαναδημιουργήσεις το locale el_GR: Γίνε root και δώσε:
>localedef -ci el_GR -f iso-8859-7 el_GR

Τώρα παίρνω:
$ locale charmap
ISO-8859-7

Επίσης πουθενά στο σύστημά μου δεν βρήκα el_GR.UTF-8

Και λέω βλακεία της Redhat γιατί στο 7.1 - 7.3 ποτέ δεν χρειάστηκαν
τέτοιες μαϊμουδιές για να ενεργοποιήσω το ελληνικό locale.

Το KDE δουλεύει μια χαρά πλέον, ενώ στο Gnome δεν βγαίνουν τόνοι
αν δεν κάνεις: δεξί κλικ -> X Input Method, όπου υπάρχει τέτοια επιλογή :-(

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net