red-carpet - ζητούνται σχόλια

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Mon Sep 24 17:18:30 EEST 2001

On Mon 24 Sep 2001 15:38, Simos Xenitellis wrote:
> Το Ximian Red Carpet (http://www.ximian.com/products/ximian_red_carpet/)
> είναι μια εφαρμογή διαχείρισης πακέτων του Linux.
> Κάθε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο,
>
> σίμος

An su aresei to perivalon tis Gnome einai apsogo!! Prosopika mu aresei to KDE
(min varate re paidia ;). Sti duleia exo RedHat ke eixa valei to Ximian prin
kanena mina. Gia na exeis update to sistima su eine poli kalo miaw ke su
deinei ektos apo update gia to Ximian ke updates/nea paketa gia to Redhat,
opote xrisimopoiusa auto anti gia to up2date.

To provlima tu einai oti antikathista pola rpm paketa me dika tu. Otan lopon
katevazeis gia paradeigma ena kenurgio mozilla i ena kenurgio KDE arxizun ta
conflicts. Tha prepei na vreis paketa gia OS ke Ximian, ta opoia apla den
iparxun.

Teliko apotelesma ekana egkatastasi mozilla/kde me --force --nodeps (ayta me
endieferan na paizun eksalu) me teliko apotelesma na min paizei pia to
RedCarpet.

An loipon to perivalon su einai to Gnome, ke den theleis na eisai update se
oti kainurgio vgainei des to. Alios ksexna to.

--
Tsagatakis Giannis
I have no root and i want to scream!