(no subject)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Sep 12 02:00:05 EEST 2001

On Tue, 11 Sep 2001, nik nik wrote:

> Σας εύχαριστω όλους,
> Εκανα τις αλλαγές και εστειλα στον pablo το τελικό.
> (ελπιζω να μην ξέχασα κάτι)
> Και κατι σχετιό με το initscripts (Ναι τελειώνει και
> αυτό):Αν δώσω "msgfmt -o
> /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/initscripts.mo
> /home/tranlations/initscripts.pot"
> ενώ δεν μου βγάζει λάθος δεν βλέπω στην επώμενη
> εκκίνηση το μεταγρασμένο.
> Κανω κάτι λάθος?
> Καμία ιδέα?

Πιστεύω ότι μεταγλώττισες την εφαρμογή ο ίδιος;
Για να δεις από που ψάχνει η εφαρμογή το αρχείο .mo,
τρέξε την μέσα από την strace. Για παράδειγμα,

	strace -o output.txt myfile

και έπειτα

	grep open output.txt

Από εκεί θα εντοπίσεις σε ποιο κατάλογο κοιτάει.

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.