Euro

Vasilis Vasaitis vasilis at ctima.uma.es
Tue Oct 23 11:10:38 EEST 2001

Nikos Niktaris wrote:

> Γεια σε όλους,
>
> Ασχετο, το θέμα με το ευρώ το έχουμε λύσει?
>
> Νίκος

   Ναι, απλά δεν το ξέρουμε ακόμα. ;-) Βασικά, πριν κανα μήνα ήμουν στην
διαδικασία υλοποίησης και κυκλοφορίας ενός καινούριου συνόλου αρχείων
για το πληκτρολόγιο στα X, αλλά δυστυχώς ένα ταξίδι στο εξωτερικό (που
συνεχίζεται για λίγο καιρό ακόμα) δεν μου επέτρεψε να το ολοκληρώσω.
Πάντως σε μερικές εβδομάδες ελπίζω να τα έχω όλα έτοιμα, με υποστήριξη
για το Ευρώ (χάρη σε κάτι πειραματισμούς δικούς μου λίγο παλιότερα),
πολυτονικά (χάρη στην θαυμάσια δουλειά του adia), και άλλα μικρότερα
πραγματάκια. Για την ώρα, ρίξε μια ματιά στο:

	http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2001/000620.html

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at ctima.uma.es