Προσφορά εργασίας

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Nov 29 21:17:59 EET 2001

Την Τετ, 2001-11-28 στις 20:48, ο/η Bill Giannakopoulos έγραψε:
> Δεν ξέρω πως να αρχίσω ένα γράμμα όταν δεν ξέρω σε ποιόν πάει και ειδικά σε
> αυτήν την περίπτωση που το έχω ψάξει πολύ και έχω στείλει σε λάθος άτομα
> μυνημα, αλλά πολύ απλά θα ήθελα να βοηθήσω στις ελληνοποιήσεις

Από προηγούμενες μεταφράσεις, διαπίστωσα ότι το βέλτιστο για τους
μεταφραστές είναι να μεταφράζουν τα προγράμματα που χρησιμοποιούν κατά
κόρον, τουλάχιστον στην αρχή.

Για αυτό το λόγο, πιστεύω ότι θα μπορούσες να επιλέξεις κάποιο πρόγραμμα
από το KDE ή το GNOME. Για το KDE θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν άλλα μέλη
της λίστας (Δημήτρης), για το GNOME μπορώ να σου συστήσω κάποιο από τη
λίστα http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/stable/el.shtml

Ενναλακτικά, μια δουλειά που έχει μείνει λίγο στη μέση είναι η
αναθεώρηση (review) της μετάφρασης του abiword (600 μηνύματα περίπου).
Αν σε ενδιαφέρει να ασχοληθείς με τη συγκεκριμένη αναθεώρηση, θα ήταν
πολύ βολικό.

Φιλικά,
σίμος