http://i18n.kde.org/teams/el/Compose

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Sun May 27 13:37:37 EEST 2001

Ναί, έχεις δίκιο υπήρξε post πού ανέφερε ότι έχει αλλάξει σε "el"
Το αναφέρω για τον εξής απλό λόγο: πείτε μου ότι όντως είναι, είναι
βάρβαρο(καλά, λέμε τώρα) μετά από τόσο καιρό μπερδέματος και αφού έχεις
ησυχάσει (χμμ... μάλλον πρέπει να κόψω κάτι:) να σου δημιουργούν αμφιβολίες !

Από το post του Παναγιώτη Κατσαλούλη sthn i18n (24/4/2001)
: