writing greek in KDE 2

DJ Art djart at linux.gr
Sat Mar 31 02:15:33 EEST 2001

Nikos Kanellopoulos wrote:

> 3) Το μόνο σημείο στο οποίο παραμένουν τα αντιπαθητικά ?????
>  είναι το title bar ανενεργού παραθύρου. Μάλλον είναι θέμα
> γραμματοσειράς. Ξέρει κανείς από που μπορώ να αλλάξω την γραμματοσειρά
> αυτή;

Θα σε απογοητεύσω .... Δεν είναι θέμα γραμματοσειράς, είναι θέμα
εγκατάστασης. Κι εμένα στην αρχή έτσι μου έκανε. Όταν τα έβαλα όλα
σωστά, δεν ξαναπαρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα ...

> 4) Ο Netscape τον χα[λ]βά του... Διορθώθηκαν τα κινέζικα στα
> κουμπιά της φόρμας αλλά παραμένουν στα μενού. Επίσης όποια
> γραμματοσειρά και να επιλέξω, τα ίδια πράγματα βλέπω.

το καλύτερο benchmark για να δείς αν έχουν εγκατασταθεί τα ελληνικά σου
σωστά, είναι ο mozilla. Σέτταρέ τον ώστε το mail encoding να είναι
iso-8859-7 και μετά πήγαινε και γράψε ένα δοκιμαστικό email με
ελληνικούς χαρακτήρες και πάτα Send Later. Αν σου παραπονεθεί για το
charset, σημαίνει πως δεν τα έχεις εγκαταστήσει σωστά ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras