writing greek in KDE 2

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Mar 30 04:19:38 EEST 2001

Στις Πεμ 29 Μαρ 2001 23:54, ο/η NKanellopoulos έγραψε:
> Διαβάζω στην λίστα ότι πολλοί έχουν πρόβλημα στο να αλλάξουν την
> διάταξη του πληκτρολογίου σε ελληνικά στο KDE 2.
> Η λύση ίσως είναι απλή. Εγώ χρησιμοποιώ το πρόγραμμα grkbd, που
Μακάρι να ήταν τόσο απλή...
> [...]
> XFree86 4.0.x) Μόλις το είχα εγκαταστήσει εγκατέστησα truetype
> γραμματοσειρές που είχα από τα Windows, επέλεξα στα προγράμματα και στις
> επιλογές του KDE την Arial με encoding iso-8859-7 και όλα ήταν εντάξει,
> εκτός από μερικούς τίτλους παραθύρων και to xterm, όπου έβλεπα τα γνωστά
> ??????.  (Και οι γραμματοσειρές από το graphis δούλευαν σωστά (δεν θυμάμαι
> όμως σε τι encoding) ). Προσπαθώντας όμως να φτιάξω αυτό, κάτι πήραξα (?)
> και έγινε μεγάλο μπάχαλο... Περίεργες καταστάσεις, δεν έχω καταλάβει ακόμη
> τι [δεν] δουλεύει και γιατί. Σκέφτομαι να ξανακάνω εγκατάσταση...
Γράφεις ελληνικά στις unicode εφαρμογές (koffice, φόρμες στον konqueror,
mozilla, kbabel?)Τυπώνονται σωστά; Μπορείς να γράψεις στο KMail ελληνικά;
Αυτά που βλέπεις σαν ελληνικά, αποθηκεύονται επίσης έτσι; Επί τη ευκαιρία, τα
????? στο xterm δεν είναι καθόλου "γνωστά", και οι τίτλοι των παραθύρων δεν
πρέπει να δείχνουν ????, ούτε καν στο KDE 2.0.1. Νομίζω πως το πρόβλημα δε
βρίσκεται στις γραμματοσειρές. Απλώς, όπως γράφω και στο mini-howto,
αν κάτι δουλέψει αυτό θα είναι πολύ φοβερή σύμπτωση.