KDE2.0.1 and Gtk+ problems

simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Wed Mar 14 17:43:05 EET 2001

On Mon, 12 Mar 2001, DJ Art wrote:

> Είσαι σίγουρος Σίμο ??
>

> Θυμάσαι που είχα το ίδιο πρόβλημα ?? (Slack 7.1 με HelixGnome). Ε, όταν
> τελικά έβαλα *ΣΩΣΤΑ** !!!! τα ελληνικά locales και σιγουρεύτηκα ότι
> μπήκαν **ΣΩΣΤΑ**, δεν μου το ξανάκανε. Τώρα είναι όλα ΟΚ στο Gnome.
> Επίσης, να σημειώσω ότι δεν άλλαξα ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία ρύθμιση, ούτε
> γραμματοσειρά. Μόνο τα locales έβαλα και το xkb με ελληνικά.
>

> Α, ακόμα μία αλλαγή που έκανα ήταν upgrade από Χ 4.0.1 σε 4.0.2. Πέρα
> από αυτά, τίποτα.

Το έχω δοκιμάσει σε 4.0.[1-2] και στις δύο περιπτώσεις είχα προβλήματα με
μερικά γράμματα να μη μπορούν να κεντραριστούν σωστά.
Με Μικροσοφτικές γραμματοσειρές, το πρόβλημα είναι περιορισμένο.

Σε μηχάνημα με 3.3.6 και γραμματοσειρές του Γραφίς, δουλεύει μια χαρά.

Θυμάμαι το γράμμα που έστειλες αναφερόμενος για το Debian και την ανα-
βάθμιση στην τελευταία έκδοση του gtk+, και ότι στο περιβάλλον σου
δουλεύει ικανοποιητικά.

Τα σημεία που μπορεί να παράγει το πρόβλημα πιστεύω ότι μπορεί να είναι:

α. Το xfs (έκδοση εκτελέσιμου και αρχείο ρυθμίσεων)
β. Το mkfontdir (έκδοση που έτρεξε την τελευταία φορά)

Όσον αφορά τα ελληνικά locales, σε τι αρχεία αναφέρεσε;
Για το xkb, χρησιμοποιώ μια έκδοση που δόθηκε στη λίστα αυτή.

σίμος