X 4.1.0

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 8 16:40:36 EEST 2001

On Friday 08 June 2001 16:35, Dimitris Kamenopoulos wrote:
> Στις Παρ 08 Ιουν 2001 09:27, γράψατε:

> Κατά τα άλλα τι λέει; Δουλεύει τζιτζί (ρωτάω και για το πληκτρολόγιο
> και για το σγενικότερο σύστημα);

Δεν τα έχω βάλει, γιατί δεν τα κατέβασα ολόκληρα ακόμα. Απλά,
άνοιξα το κατάλληλο πακέτο (binary packages, .tgz, αυτά που δίνει το
ftp των Χ) και κοίταξα τί υπάρχει μέσα στο xkb/symbols και το
symbols.dir.

Πάντως, για το πληκτρολόγιο μάλλον μπορώ με σιγουριά να πώ πως είναι ΟΚ
γιατί το αρχείο el το έκανα extract και το δοκίμασα. Άλλωστε, ίδιο
είναι με αυτό που τους στάλθηκε (δηλαδή αυτά που έφτιαξαν ο
Κατσαλούλης/Βασαΐτης)

και δουλεύουν και τα ·«»

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>