Ektupwsh ellhnikwn apo Konqueror

Dimitrios Eftaxiopoulos eftaxiop at filippos
Tue Dec 25 01:50:08 EET 2001

Exw Suse7.3, KDE 2.2.1 kai Truetype fonts/antialising. Typwnw ellhnika apo
Kate, Kmail kai Kword. Apo Konqueror tupwnw ellhnika apo merikous topous. Apo
allous topous p.x
http://www.ntua.gr/gr_announce/announcements-200112/20011218_per.htm
o ektypwths (HP DeskJet 990Cxi) tupwnei mono an 0esw encoding utf-8. Sthn
o0onh blepw tetragwna kai sto xarti ektuypwnontai erwthmatiika. Thn parapanw
istoselida blepw kanonika sthn o0onh me encoding iso8859-7 alla o ektypwths
tote den ektypwnei (kiollaei) kai prepei me lpq, lprm na diagrapsw thn
ergasia ektupwshs.