Evolution beta II

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Dec 12 19:51:57 EET 2001

Την Δευ, 2001-12-10 στις 20:02, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
> Καλησπέρα,
> Σας στέλνω την δεύτερη έκδοση του .po αρχείου του Evolution
> Θα πρέπει να έχουν διορθωθεί τα ορθογραφικά λάθοι.
> Επίσεις έχουν προστεθεί και οι καιρικές συνθήκες(Αν και δεν συμφωνώ με
> όλες)
> Αν έχετε να κάνετε κάποιο σχόλιο για την μετάφραση πειτε μου για να
> τελειώσουμε και να το στείλω στον Σίμο για δημοσευση.

Αν υπάρχουν σχόλια για αλλαγές στα λεκτικά για τις καιρικές συνθήκες,
παρακαλώ κάντε τις σχετικές διορθώσεις.
Θα ενημερώσω το πακέτο "gnome-applets" βάσει των αλλαγών.
Το gnome-applets δεν έχει αναθεωρηθεί ακόμα οπότε οι "καιρικές συνθήκες"
είναι ευμετάβλητες.

σίμος