Evolution II

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Dec 9 00:34:56 EET 2001

Την Παρ, 2001-12-07 στις 22:05, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
> Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια,
> Έχει κάποιας εμπειρία στην μετάφραση καιρικών φαινομένων; Αν ναι ας δει
> τι μπορεί να μου προτείνει.
> Με τα άλλα αμετάφραστα καμία ιδέα;
> (έμειναν αμετάφραστα γιατί δεν ήμουν σίγουρος για την μετάφραση τους
>
> Την Δευτέρα θα στείλω το .po στον σίμο για την δημοσίευση του.

Σχετικά με τα καιρικά φαινόμενα, η υποστήριξη του evolution για την
απεικόνιση του καιρού προέρχεται από το gweather, ένα εφαρμογίδιο του
gnome για την εμφάνιση του καιρού. Το εφαρμογίδιο αυτό είναι διαθέσιμο
στο Εφαρμογίδια/Εργαλεία/Ο Καιρός του GNOME και συμπεριλαμβάνεται στο
πακέτο gnome-applets.
Το εφαρμογίδιο gweather το έγραψε ο Σπύρος Παπαδημητρίου (ο οποίος και
άρχισε τις μεταφράσεις του GNOME).
Τα δε μηνύματα του gweatcher έχουν μεταφραστεί πλήρως.

Ως εκ τούτου, αν τα σχετικά μηνύματα είναι κενά, θα μπορέσω με msgmerge
να εισάγω τις ελληνικές τους μεταφράσεις από το gnome-applets.
(Ενναλακτικά, κοίταξε το
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/extra/po/evolution-el.po)

σίμος