To gramma pi sto KDE 2

DJ Art djart at linux.gr
Wed Aug 22 01:43:11 EEST 2001

On Tuesday 21 August 2001 23:00, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Μήπως έχει ψάξει κανείς τον λόγο για τον οποίο το μικρό
> γράμμα "π" δεν εμφανίζεται στην κονσόλα του KDE 2; Βγαίνει
> μόνο με την επιλογή Settings->Font->Unicode. Μήπως υπάρχει
> κάποιο πρόβλημα στο αρχείο Compose ή el; Είναι πάντως περίεργο,
> γιατί στις άλλες εφαρμογές δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα (Συμβαίνει
> και στο KDE 2.2).

εμ, το κάνει στο 2.2 ΚΑΙ στα προηγούμενα, ή μόνο στο 2.2 ??

σε μένα πάντως, δεν το κάνει, ΑΛΛΑ:

1) Η κονσόλα του KDE είναι γνωστό πως έχει πρόβλημα με τα fonts. Το
http://bugs.kde.org το περιλαμβάνει αυτό σαν bug. (ήλπιζα στο 2.2 να το
διορθώνανε, επιτέλους)

2) Σε μένα δεν το κάνει, αλλά εγώ του έχω επιβάλλει με κάτι αλχημίες να
χρησιμοποιεί μόνο το font grvga (από το graphis ...)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)