Greek keyboard in X & KDE2

Simos Xenitellis simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Sat Apr 21 17:58:54 EEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001 kosmas at kosmas.gr wrote:

> There is full support for any keyboard layout in X windows with
> the xkb system that Xfree 86 uses so the only thing that had to be done
> was to make the proper assingments and include them in X
> A working layout that I use is in
> ftp://ftp.kosmas.gr/pub/linux/greek/xf86greekkboard.tar.gz
> There is also a README file to make the layout usable.
> For any comments or questions kosmas at kosmas.gr
> (note that I wrote this to help me write in Greek in X
> and it is not a proffessional job although it works just fine)

Geia sou Kosma,
Efxaristoyme gia tin douleia sou gia ti diataji tou ellinikou
pliktrologiou.
O Dimitris Kamennopoulos kanei mia parallili douleia gia tin
elliniki diataji pliktrologiou kai isws 8a htan kalo na
sindiastoun oi dio prospa8eies.
Gia ti douleia tou Dimitri, mporeis na deis ti selida
http://i18n.kde.org/teams/el/kde2-mini-howto.html
Otidipote sxolia mporoun na stal8oun sti lista
afti.

Sxetika gia to pws 8a leme ti nea diataji
pliktrologiou, diladi an 8a meinei "gr" i an 8a allajei se "el",
eida oti sti selida tou Dhmitri ginete anafora gia "el".
Prepei na par8ei apofasi kai i allagi, opoia einai, prepei
na paei sto XFree86.
Gia to an 8a parameinei "gr" oi tou XFree86 exoun to epixeirima
oti h diataji einai sxetiki me tin xwra kai oxi ti glvssa.
To mono epixeirima gia emas einai oti 8eloume "el" dioti
mas aresei perissotero apo to "gr". (Milaw sobara kai oxi
eironika.) To exoun kanei kai alloi. Afto simainei mazema e-mails
gia yper kai ligo perissoteri douleia se emas kata tis beta tvn dianomwn,
prepei na elegxoume oti h metabasi apo gr se el einai omali kai swsti.
Prwsopika, opoio epixirima

Filika,
simos