KDE2&keyboard

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Oct 25 15:33:17 EEST 2000

On Τετ, 25 Οκτ 2000, you wrote:

>   Τι εννοείς για το setxkbmap; Από το XF86Config δεν σου δουλεύει; Έχεις
> ακόμα πρόβλημα με το backspace; Αν ναι, βγάλε ό,τι ρυθμίσεις του xmodmap
> έχεις, μην τρέξεις setxkbmap (δηλαδή μην κάνεις τίποτα για να λύσεις το
> πρόβλημα, βεβαιώσου ότι υπάρχει), και μετά στείλε μου το XF86Config σου και
> το αρχείο που παράγει η εντολή `xkbcomp -xkb :0`.

Προφανώς δεν έχεις εγκαταστήσει το KDE2. Αυτό από μόνο του σετάρει όποιο
πληκτρολόγιο νομίζει (εκτελεί από μόνο του το setxkbmap;) ώστε ό,τι κι αν
έχεις βάλει στο XF86Config να μη παίζει. Δυστυχώς η λίστα που (εσωτερικά;)
έχει το KDE2 προφανώς δεν έχει ακόμα το el.
Οπότε η πρώτη (βρώμικη;) λύση που σκέυτηκα και δοκίμασα είναι η setxkbmap.
Αυτά τα λέω ως reference απλώς. Φυσικά και χωρίς KDE2 όλα παίζουν ΟΚ.

Αυτά και τα λέμε από Τρίτη!