K Efarmoges

simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Mon Oct 23 18:21:37 EEST 2000

On Sat, 21 Oct 2000, Nikos Theodorou wrote:

> 	Διεπίστωσα κάτι.. με όλα τα el και Compose που κυκλοφόρησαν μέχρι
> στιγμής, στις εφαρμογές του KDE (kmail, krn) οι τόνοι δε φαίνονται
> σωστά. Όταν γράφω (τόνος)(γράμμα) αντί να βγεί "ά" βγαίνει "΄α". Είναι
> δικό μου πρόβλημα ή έχει φανεί και σε άλλους;

Και εμένα μου συμβαίνει όταν πάω να αλλάξω τον συνδιασμό πλήκτρων για
ενναλαγή μεταξύ ελληνικών και της άλλης γλώσσας.

Όταν την ενναλαγή την κάνει το σκέτο Alt, τότε είναι εντάξει.
Αν την κάνει το Ctrl-Shift, τότε συμβαίνει αυτό που λες.
(Χρησιμοποιώ μόνο GNOME).

Στο αρχείο group είδα ότι δεν έχει έτοιμο συνδιασμό για Alt-Shift :(.

Δεν γνωρίζω και πολλά από το XKB, για την υποστήριξη των Ελληνικών γίνετε
χρήση πάνω από μία «ομάδα» από τις τέσσερις διαθέσιμες, για τους
χαρακτήρες με τονισμούς;

σίμος