K Efarmoges

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Oct 22 16:42:23 EEST 2000

On Σαβ, 21 Οκτ 2000, you wrote:
> Διεπίστωσα κάτι.. με όλα τα el και Compose που κυκλοφόρησαν μέχρι

> στιγμής, στις εφαρμογές του KDE (kmail, krn) οι τόνοι δε φαίνονται

> σωστά. Όταν γράφω (τόνος)(γράμμα) αντί να βγεί "ά" βγαίνει "΄α". Είναι

> δικό μου πρόβλημα ή έχει φανεί και σε άλλους;

Ποιου KDE? Του 1 η του 2; Γιατι στο δικο μου συστημα τα πραγματα ειναι μυστηρια.
Στο KDE1 δεν εχω τονους, οπως φαινεται και απο το παρον μηνυμα που γραφεται σε
KMail (βεβαια δεν δοκιμασα τα τελευταια Compose, θα το κανω αυριο), ενω στο
KDE2 δεν εχω τιποτα, με εξαιρεση το KBabel οπου επισης δεν εχω τονους. :-)
Παντως μη σε παρω και στο λαιμο μου, ειπαμε δεν εχω βαλει τα τελευταια Compose
και el.

Για να εχει ομως ολος ο αλλος κοσμος τονους, τοτε προφανως δεν φταιει και τοσο
το xkb, αλλα το KDE(;).

Δημητρης