Keyboard almost complete

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Fri Oct 20 13:29:59 EEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 12:21:22AM +0300, Katsaloulis Panagiotis wrote:

> Na pros9esw to diko moy petradaki:
> Basika kai bare na mh balete, to xkb koitaei poio einai to default 'h
> kanei syndiasmoys me bash ton typo plhktrologioy poy exete diale3ei.
> AYTOS einai o logos poy sto el arxeio yparxoyn oi diaforoi orismoi poy
> ebala kai 9ewrwntas to ellhniko plhktrologio san epektash toy US, pisteyw
> pws prepei na mpoyn

  Κι εγώ επειδή ξέρω ότι το us μπαίνει από τους κανόνες, πιστεύω ότι δεν
χρειάζεται να μπουν. Δες το αμέσως προηγούμενο μήνυμά μου. [0]

> Bre Basilh 9a mas trellaneis;;;;
> Giati den afhneis tis options opws prepei, opws oi kataskeyastes to eixan
> ypopshn toys; Kapoion logo exoyn oi typoi poy bazoyn tis XkbLayout,
> XkbModel klp klp.
> Mh skeytesai san na grafeis se perl 'h assembly, skepsoy pws yparxoyn
> XRHSTES poy _prepei_ na katalabainoyn ti grafoyn!

  Οι οποίοι δεν βρίσκονται μέσα στην i18ngr, και δεν θα χρειαστεί ποτέ να
γράψουν κάτι τέτοιο. Μια χαρά γίνεται η δουλειά με το XkbLayout. Δες το
αμέσως προηγούμενο μήνυμά μου. [0]

> Profanws den exeis multi key, giati apla den to exeis dhlwsei :)
> DES 3ANA ti esteila egw. Den ta esteila koytoyroy (an kai to 3erw pws
> 9eloyn ligo seniarima, alla hmoun in the hurry).

  Προφανώς. Αλλά υπενθυμίζω ότι αυτό που περιέγραφα σε αυτό το μήνυμα ήταν
μια πολύ ειδική περίπτωση, που μπορεί και να παρατηθεί εντελώς. Δες το
αμέσως προηγούμενο μήνυμά μου. [0]

> YG:
> San se flamewar ayto e3elissetai xexe :)
> Eytyxws VAsili poy gnwrizomaste, alliws 9a eixame plakw9ei stis sfaliares!

  Κοίτα, μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτά. Όσο πιο σημαντικό είναι αυτό που
φτιάχνεται, τόσο περισσότερο θα υπάρχουν διαφωνίες. Αλλά τελικά θα βγάλουμε
άκρη, το ξέρω. ;-)

[0] Ξέρω, η επανάληψη γίνεται κουραστική, αλλά καλύτερα από το να ξαναγράφω
τα ίδια πράγματα εδώ και να καταλήγουμε με άλλο ένα μακρυνάρι...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535